På toppen av Holmenkollen, med en utsikt som tar pusten fra deg, ligger Voksenåsen. Hotellet er en arkitektonisk perle med en helt egen atmosfære. Langt fra byen, men likevel nært nok.

Voksenåsen tilbyr, i tillegg til “Sveriges beste utsikt”, møterom av høy standard og mat basert på lokale råvarer. Vår kjøkkensjef sørger for at den nordiske mattradisjonen blir holdt i hevd.

Vi søker etter SERVICE MANAGER som brenner for faget og vil være med på laget.

Vi ser etter deg som ønsker en fast stilling i 100%.

Som SERVICE MANAGER er du interessert i jobben din og vil lære deg noe nytt hele tiden. Du er kreativ, en god lagspiller og fleksibel.

Personlige egenskaper:

Med ditt vinnende vesen og ekte glede gir du våre gjester en premium serviceopplevelse. Du må være god til å se viktigheten av å kunne tilby kvalitet i alle ledd.

Vi tror du:

·        Har erfaring fra bar og hotellresepsjon

·        Har evnen til å ha flere baller i luften samtidig og ikke blir stresset

·        Behersker et skandinavisk språk flytende.

·        Er faglig dyktig og opptatt av å levere høy kvalitet i alt du gjør.

·        Er ansvarsbevisst, løsningsorientert og nøyaktig

·        Er strukturert og har stor arbeidskapasitet

·        Har gode datakunnskaper, Erfaring fra HotSoft8 er en fordel

·        Er en problemløser og har evnen til å håndtere utfordrende situasjoner på en god og trygg måte.

Vi tilbyr:

·        Arbeide i et ambisiøst team.

·        Delta i utviklingen av nye konsepter.

·        Påvirkning av egen arbeidshverdag og rutiner

·        Konkurransedyktige betingelser og pensjonsordning.

·        Mulighet til å skape magiske gjesteopplevelser

·        Arbeide i gode, og lyse lokaler på Oslos Tak.

Arbeidsoppgaver:

·        Gjennom din unike service sikre at våre gjester blir mer en fornøyde i sitt møte med vårt hotell.

·        Du har dit arbeidsområde i hotellets lobby – med resepsjon, bar og salong som ansvarsområde. Du fungerer også som et bindeledd mellom lobby og restaurant.

·        Du må kunne ta hele, eller deler av vakter i baren.

·        Innsjekk, aktivt salg, håndtere telefoner, booking, epost og andre gjestehenvendelser.

·        Visning og innsalg av lokaler i samarbeid med vår bookingavdeling.